onsdag 11 november 2009

Hur länge?

Och samtidigt som man sitter och väntar på influensans attack kan man passa på att fråga sig när andra saker man väntar på ska inträffa:
  1. Hur länge ska jag behöva vänta på min bokvinst egentligen? Hur vet man om man har blivit blåst på den?
  2. Hur länge ska jag behöva vänta på mitt spel? För jag ska ha ett! Ju!
  3. Hur lång tid kan det egentligen få ta för ett par små öronhål att läka ordentligt? Jag har medvetet inte nämnt det här i bloggen förut, men jag tog alltså hål i öronen för omkring tre månader sedan. Såren har typ läkt, men då och då tycks de gå upp lite igen (trots att öronen sitter så stilla och prydligt på mitt huvud). De är inte infekterade eller så, men jag vill ju kunna använda alla mina örhängen! När, när?
Jag menar allvar. Jag undrar verkligen, så kom gärna med tips och goda råd.