torsdag 24 september 2009

Räckmackan

Jag hade fått för mig att jag, efter ett helt års väntan, ändå inte skulle kunna gå på någon bloggträff i anslutning till bokmässan i år, men tröstade mig med att jag i alla fall inte bör anses ha råd att äta ute. Men folk omkring mig verkade så besvikna när jag sa att det nog inte skulle bli något (tydligen fattar de på något sätt hur viktigt det är med bloggträffar, fast de aldrig själva har varit på någon), så jag tänkte om.

Lustigt nog såg jag igår en av de bloggare jag träffade på Gyllene Prag förra året och som jag inte sett sedan dess. Det påminde mig ännu mer om hur givet det är att jag ska gå på bloggträff om jag bara kan. Så nu gjorde jag det då. Och fick samtidigt testa de omtalade räkmackorna på Heaven 23 och se Korsvägen högt uppifrån (en klart godkänd utsikt, måste jag säga, och en variant av den kan förresten hittas via länken ovan).


Just som jag nu tänkte fixa länkar till alla på "bloggservetten", och motivera det med att om bara en enda person klickar på en länk så är det värt det extra arbetet att lägga in den, så upptäckte jag att Lotten redan hade gjort hela jobbet. Det är bara att tacka (med en extra länkning där åtminstone) och skicka vidare då!

På den extra prassliga servetten:
Lotten
Miss Gillette
IT-Christina
Greatness
Fröken T
Flinn (den här bloggen alltså!)
IT-mamman
Översättarhelena
Ullah
Gnesta-Pelle
Studiomannen
En annan sida
Ataharis
Salt, skyltat.se, Blogtrain
Sandra
En djefla man