onsdag 22 april 2009

En lång dag som gick fort

Bara för att jag säger en sak måste jag förstås ändra mig, så i morse hoppade jag spontant av bussen för byte redan på Redbergsplatsen. Men för att uppväga det var minibussen som tog oss till Lund hyrd i Olskroken!

Skåne och Lund var fint, lite grönare och blommigare än Göteborg förstås, och med en massa snygga hus av olika sorter. Dessutom såg jag kaniner, rådjur, oändliga fält, vindkraftverk, väderkvarnar och en massa annat skojigt längs vägen. Själva studiebesöket på SAOB var fantastiskt intressant och spännande, och alla vi mötte var jättetrevliga. Från och med nu kommer det att bli ännu roligare att slå upp och läsa i ordboken.

Tillbaka i Göteborg stötte vi direkt på Googlebilen! Och sedan slöts cirkeln passande nog genom att jag blev avsläppt på Redbergsplatsen. Vackert.