onsdag 28 april 2010

Öööh ...

Det här är lite konstigt.

Plötsligt pluggar jag fler timmar per vecka än jag någonsin har gjort sedan jag lämnade gymnasiet (möjligen med undantag för när jag läste litteraturvetenskap, men då innebar å andra sidan pluggandet bara att jag satt och läste böcker hela dagarna).

Samtidigt har jag börjat bete mig som en sådan där "vuxen" och går och lägger mig på kvällarna så att jag faktiskt är skapligt pigg både på morgnar och eftermiddagar. Det sambandet är väl ganska uppenbart, men hur jag på en gång hinner både plugga och sova mer än tidigare är lite oklart.

Eventuellt har det något litet att göra med att jag i stort sett inte gör ett enda dugg annat än pluggar och sover, pluggar och sover, pluggar och sover.

Och eftersom jag inte kan plugga medan jag bloggar får man väl dra slutsatsen att jag skrev detta i sömnen.