lördag 16 april 2011

Hem till vägglössen

Den här bloggen har varit lite väl enkelspårig de senaste veckorna, kan man tycka. Nu märks det också att jag skrivit vägglöss så många gånger att folk börjar hitta hit via sökningar på det ordet. Kanske borde jag ändra bloggtiteln till Vägglöss i Göteborg eller Hem till vägglössen, men jag hoppas ju förstås att det här temat ska vara snabbt övergående och ersättas av trevligt turistbloggande från Västra Frölunda.

Jag är dock mycket glad över att ni andra vägglusgooglare (det är tydligen något vi drabbade har gemensamt, alltså det där oändliga sökandet efter mer information, fler personers erfarenheter och någon som kan ge en alla svaren) hör av er i kommentarer och via mejl! Inte för att jag tycker att det är så kul att vi är många som har råkat ut för samma elände, men kan jag bidra med några tips känns det ju bra.