söndag 27 februari 2011

Välkomponerad helg

Det blev en mycket social helg även denna vecka, och jag njöt enormt av att ha jobbat som folk på fredagen för att sedan kunna gå hem och vara ledig över helgen. Så därefter blev det tv-spelskväll med lagom nördiga typer på fredagen, på lördagen fin middag med storfamiljekväll hos Luigi och Daisy, som hade besök av Toad och Toadette över helgen, och idag ytterligare en familjesammankomst med söndagsmiddag på stan.

Lite skid-VM har jag till min stora lycka ändå hunnit klämma in mellan varven. Att det går i Norge gör att tiderna för tävlingarna passar mycket bra in i mitt schema, vilket jag är hemskt nöjd över. Men med Melodifestivalen var det förstås värre. Det blev den andra missade deltävlingen på raken. Tack och lov för Svt Play, som låter mig ha lite koll på det viktigaste på tv, trots att jag egentligen aldrig har tid att se på tv! Så nu är det bara att jobba ifatt med festivalandet. Perfekt avrundning på helgen.