fredag 3 december 2010

Starta företag

Jag börjar förresten undra så smått om företagande på något sätt kan ge föraningar om hur det är att få barn. Man förbereder sig minutiöst i en evighet, men när dagen man väntat på till slut kommer är man i alla fall inte beredd. Men folk frågar, gratulerar och skickar blommor och det är en väldig uppståndelse. Det är också ett fasligt sjå att välja namn och man får alldeles på tok för lite sömn. Och det är fantastiskt roligt och det enda man har i huvudet.

Nej, förlåt, jag vet att det var en töntig liknelse.

En helt (nåja) annan sak jag funderar över är hur jag lämpligast ska sprida adressen till företagshemsidan till de bloggläsare här som inte redan fått den via Facebook och mejl. För hur mycket jag än vill marknadsföra mig känner jag inte för att ha direkta länkar mellan de två ställena. Lite fånigt kanske, men så är det.