onsdag 24 november 2010

Tur att jag inte är skrockfull då

Jag är inne i ett par dagars extrem motivation igen, så trots att det är mitt i natten och jag är dödstrött (eftersom jag var lika mycket igång den föregående natten och inte sov då heller) är det lika bra att fixa saker när jag nu känner för det.

Bland annat köpte jag tågbiljetter till jul. När jag skulle välja plats blev jag lite sådär nojig igen, för att om jag väljer aktivt så har jag ju mig själv att skylla om det blir en dålig plats. Sedan valde jag ändå och då blev det först "tekniskt fel", och när jag gjort om hela bokningsproceduren fick jag plats nummer 13.

Ska man bli nervös nu? Ja, absolut! Fast det där med 13 struntar jag i. Jag tänker snarare på att det sällan är trevligt att åka tåg kring julen. Som förra året, till exempel. Skönt att jag har en månad på mig att glömma bort det här nu.