onsdag 16 juni 2010

Hallå ballong!

Genom det öppna fönstret hördes ett pustande och frustande som jag kände igen, så jag gick och kollade, och där kom minsann en luftballong svävande över kanten på hustaket.

Jag tog en bild (inte den till höger dock, för den tog jag senare) och övergick sedan till att filma, men glömde då att vrida kameran till ett vettigt läge. Det var synd, för mitt i filmandet ropade den förbipasserande korgen plötsligt "hallå" (att det är så lätt att glömma att det finns folk i sådana mojänger!) och någon började vinka. Naturligtvis kunde jag inte vinka tillbaka när jag hade fullt upp med att spela in denna fantastiska film. Eller blev jag bara generad?

Men nu struntar jag i att filmen är sned, för jag kom på att jag aldrig har testat funktionen för filmuppladdning här på bloggen, så nu tänkte jag att det kunde passa bra. Hallået bör förresten kunna höras sisådär 20 sekunder in i filmen.