onsdag 3 mars 2010

Få spel

Nu hände något minst sagt intressant och oväntat. Minns ni mitt locksamlande och den långa ovissa väntan på belöningen?

Det som har hänt var att jag föll för en kampanj och därför samlade förpackningslock i två omgångar och skickade in för att få Wii-spel för besväret. Efter lång väntan kom så det spel som jag kryssat för att jag ville ha den andra gången, varför jag drog slutsatsen att mitt första brev kommit på avvägar. Men nåja, ett spel var ju bättre än inget, bestämde jag mig till slut för, och så fick det vara bra med det.

Kanske var det så att det spel jag kryssat för att jag ville ha första gången redan då var slut, och att det jag sedan fick var en ersättning för det. Och att alla spel redan var slut när den andra locksamlingen kom fram. Det är möjligt. Eller så kom faktiskt det första brevet med lock lite vilse och anlände till rätt adress först långt efter det andra. Det kvittar ju egentligen.

Det intressanta är att det nu, flera månader senare, plötsligt kom ett Wii-spel till. Det är ett helt annat än de man hade att välja mellan då, men tjoho (jag menar förstås wee!), jag har nu två spel som jag inte kan spela än!

Dessutom fick jag ett helt paket med Gamecube-spel med posten igår, men det är ju en helt annan historia, så den drar jag inte just nu.