måndag 25 januari 2010

Homeparty - check

I lördags var jag på mitt första så kallade hemparty. Det är också första gången jag överhuvudtaget har blivit bjuden på ett, men jag har aldrig direkt saknat att få köpa plastburkar, skönhetsprodukter eller doftljus i hemmiljö och trodde väl knappast att jag skulle lockas att tacka ja om något sådant erbjudande någonsin dök upp.

Men när jag nu för första gången fick chansen att gå på ett hemparty visade det sig vara ett sexparty, och dessutom med nästan enbart människor som jag aldrig hade träffat förut. Det kunde ju bli precis hur pinsamt eller konstigt som helst! Fast hade det bara varit det man var ute efter hade man nog blivit besviken, för det visade sig bli god stämning, lättsamt skojande och samtidigt mestadels seriösa diskussioner, så det var nästan inte ett dugg konstigt. Och nu är jag alltså den erfarenheten rikare.

Ja, sedan var det egentligen inte mer med det. Jag bloggade mest om det för att få skriva "sexparty" i min blogg. Jag beklagar om någon stackare hamnar helt vilse efter någon smart googling nu. Eller nej förresten, det gör jag inte alls.