fredag 4 december 2009

Väljer sida i kvällens "tv-krig"

Jag var förresten i Nordstan även igår eftermiddag. Då var några sådana där idoler på scenen, det fattade jag eftersom det stod på stora affischer och ropades ut i högtalarna, fast eftersom jag inte har någon koll kunde det ha varit vilka ungdomar som helst. Jag väljer att okritiskt tro vad jag hörde och låter därefter min vana trogen bli att se på Idol i kväll.

Fast när jag ändå sitter hemma ska jag nog i alla fall kosta på mig att slå på tv:n för en stunds fredagsunderhållning. Jag är faktiskt väldigt nyfiken på de nya programledarna för På spåret. Även om jag inte orkar titta koncentrerat på hela programmet kan det gott få hålla mig sällskap i mitt pysslande. Det kan nog bli en bra uppladdning inför i morgon, då det är dags att åka tåg igen.