måndag 2 november 2009

Hör ni, jag lyssnar nu

Det är inte det att jag är framstegs- eller teknikfientlig. Ända sedan jag upptäckte Blogger har jag varit pigg på att testa allt möjligt nytt som har dykt upp. Däremot slår jag bakut så fort folk börjar gå på om saker som de tycker att jag "måste" testa. Tydligen föredrar jag förnedringen i att vara en oinsatt korkboll framför att bara göra som alla andra. Så när jag väl blir nyfiken på något vågar jag stå för det. Jag har också upptäckt att folk omkring mig inte bara är smarta och kunniga utan också snälla, tålmodiga och pedagogiska, och då är det ju sällan hemskt att fråga.

Och jaha, nu har ni tjatat nästan lika enerverande länge om Spotify som om exempelvis Twitter (där jag för övrigt numera trots allt kan hittas om man känner till mitt vanliga världsliga namn, men jag är inte precis hyperaktiv där). Jag börjar nästan misstänka att det dära Spotify inte är en grej som går över inom de närmaste veckorna. Så okej, jag vet att det finns annat som är nyare och häftigare nu, men ändå, nu går det bra att visa mig!