torsdag 18 juni 2009

Midsommarfoto

Genom historien har mina bloggprofilbilder av någon anledning nästan bara föreställt mig med blomsterkrans på huvudet. Man kan ju tro att jag ser sådan ut jämt. Fast det gör jag förstås inte. Bara jämt på midsommar. Så nu borde det enligt traditionen vara dags igen då. Fram med kamerorna!

Eller vi får se. I år blir det nämligen midsommar utan kära Dalarna. Är det möjligt? Jodå, jag har klarat det ett par gånger förr. Blommor i håret måste jag inte heller ha. Det kan till och med vara skönt att slippa kliandet någon enstaka gång så här. Men ut på landet ska jag i alla fall, och idag mår jag ändå tillräckligt bra för att våga ge mig ut på vägarna i ännu en hyrbil. Det är väl bara att försöka ta det lite lugnt och sansat.

Trevlig midsommar, alla! Hoppas att ni får vara (så) friska (som möjligt).

En annan midsommar.