lördag 4 oktober 2008

Ibland blir det bra

På sistone har jag fått reda på att det faktiskt fanns några som noterade att jag "försvann" för ungefär ett år sedan. Slutade blogga gjorde jag ju visserligen inte, men nu insåg jag att jag inte mindes riktigt hur flytten gick till, om jag alls annonserade den innan jag spikade för dörren eller hur det var, så jag grävde fram min gamla blogg (den senaste av dem menar jag) ur gömmorna. Den låg precis där jag hade lagt den och var lite dammig, men helt intakt. Inte fick jag obehagsattacker av att vara tillbaka där heller, så jag tänkte att nu när jag är Flinn igen och allt kan jag väl lika gärna låsa upp den där gamla skruttbloggen på nytt. Det kan ju till och med laga några trasiga länkar ute i bloggosfären.

Förresten, det blir faktiskt bra, inte bara ibland utan för det mesta!