tisdag 16 september 2008

En blogg med utsikt

För er som läser utan att någonsin besöka själva bloggen kan jag tala om att jag nu har placerat en utsiktsbild i sidhuvudet. Det slog mig sedan att det hade jag faktiskt i min första ickehemliga blogg också. Då handlade det om vyn nedan, som inte alls hade med bloggens innehåll att göra (och som inte heller har någonting att göra med de utsiktsbilder jag utlovade, eller hotade med, precis nyss), men som har hur mycket som helst med mig att göra, eftersom det är den bästa vy jag vet. Och bara för att det på något vis kändes som om cirkeln var sluten när jag kom att tänka på det här så får bilden vara med igen.

Skog, berg och sjö. I Bergslagen förstås. Men lägg till lite hus och båtar så är det inte helt olikt bilden i sidhuvudet!


Uppdatering:

Sidhuvudet, för jämförelsens skull.