onsdag 16 april 2008

Mer kalas!

Gårdagskvällens festligheter var förstås en höjdpunkt, men mitt firande var inte slut efter det.

Idag, till exempel, har jag besökt Konsthallen tillsammans med en av mina äldsta och bästa bevarade vänner. Sedan blev det naturligtvis fika, som det ska vara när svenskar träffas. Dessutom fick jag en present, eller om det var en skuld som betalades av, men jag säger present även om det inte var en födelsedagspresent, eller om jag ska välja att se den som det i alla fall ... Hur som helst var det inte vilken present som helst, utan hans eget seriealbum! Åh, jag är så vansinnigt stolt över honom! Och att tala om att vi hade trevligt är kanske onödigt.

I morgon är det dessutom faktiskt min födelsedag, så om jag inte ser till att ha roligt då är jag väl lite extra konstig.