lördag 9 februari 2008

And here are the results ...

Det kanske är på sin plats att kommentera resultatet av min lilla omröstning om vad jag ska göra med bloggen. Det finns inte så mycket att säga, så det ska väl gå ganska fort.

Rösta var visst inte så skojigt. Jo, några av er tyckte det och röstade duktigt. Bra, bra. Alla andra var förfärligt slöa, tycker jag. Surfa in på en blogg och klicka lite, det är väl lätt och roligt? Nähänä.

I alla fall, de svar jag fått andas välvillighet. Och det var ju tur, för med så få röster känner jag mig fri att göra lite vad jag vill med resultatet. Ungefär som det brukar vara med folkomröstningar alltså.

Jag hade inte tänkt överge den här bloggen på länge, för jag gillar den verkligen. Så jag fortsätter nog att leka lite med sidhuvudet och kanske byter jag titel tillfälligt. Eller inte. Den som är uppmärksam får se.

Fast just det, det spelade ju ingen roll egentligen.